środa, 5 października 2011

School ;/

Hej ludzie :)
Więc właśnie zjadlam kolację i zasiadłam na moment na laptopka :)
Ahh, mam wrażenie, że zaniedbuję tego bloga.
Ale w końcu mam o czym pisać, posiadam mnóstwo pomysłów :)

A jeżeli chodzi o temat...
Dzisiaj w szkole było 8 lekcji, jeżeli wliczyć w to chór :)

Na polaku był dwugodzinny sprawdzian z informacji o Marii Skłodowskiej-Curie.
Rozpisałam się na całą stronę, może jakaś ładna ocena będzie :)
Cała klasa zrobiła zadanie na szóstkę, bo pani puściła wszystkich na przerwę "do toalety".
A wszyscy do biblioteki, encyklopedia, biografia - i wszystko jasne :)
Pani się zdziwi ;P

A na chórze jakieś wieśniackie piosenki, a najgorsze jest to, że siódmy rok ryją ten sam scenariusz ;/
Gardło mnie trochę boli, bo przez nowicjuszy śpiewaliśmy jeszcze raz, jeszcze raz...

Ale po lekcjach poszłam do Juley, robiliśmy zdjęcia na szafa.pl ;)

No a w sobotę o 10 rano na konie :) W końcu!

znalazłam urocze zdjęcie na Mondayu : 


Bye :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń