niedziela, 1 stycznia 2012

happy birthday dear mom!

Czołem ;)
Tak więc dzisiaj jest już ostatni dzień ferii świątecznych.
Szkoda, że na koniach byłam tylko jeden raz, no ale w piątek zawitam tam znowu :D

A teraz najważniejsze wydarzenie dnia :D
Nie chodzi tu o fakt, że mamy pierwszy dzień nowego roku 2012. Mi chodzi o coś zupełnie innego.

Mam zamiar złożyć mojej mamie życzenia we wszystkich możliwych językach :D

Sto Lat Mamo!
Happy birthday, mom!
Alles Gute zum Geburtstag, Mutter!
Všechno nejlepší, mami!
З Днём Нараджэння, Мама!
生日快樂,媽媽
Joyeux anniversaire, maman!
С Днем Рождения, Мама!
Χρόνια πολλάμαμά!
Buon compleanno, mamma!
Tillykke med fødselsdagen, mor!
Feliz cumpleaños, mamá!

itp. itd. <3

a oto urodzinowy prezent dla mamy:
rysunek konika :D 
dla zainteresowanych : w prawym dolnym rogu widnieje napis "Dla mamy <3 w dniu urodzin"

kocham.

pa! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń