piątek, 23 września 2011

Zacznijmy od nowa....

Hej Wam :D
Tak więc prowadziłam  tego bloga od czerwca, ale przeglądając go, stwierdziłam - beznadziejny.
Więc zaczynajmy od nowa :D
Mam nadzieję że to będzie lepszy start, bo mam masę pomysłów na notki, a w moim życiu nagle sprawy nabrały obrotów, mam wiele zamiarów życiowych, które tu niebawem opiszę.

Zapewne zastanawiacie się: Dlaczego właśnie owsianeczka?

Więc oto odpowiedź:
Kiedyś tam, jak byłam nieco młodsza, poprosiłam mamę, by nauczyła mnie robić najzwyklejszą owsiankę - z płatków owsianych, wody i mleka. Tak mi to zasmakowało, że jadłam ją niemal codziennie. Mama powiedziała: "No proszę, ale mam owsianą córkę!". Więc tak stałam się owsianą córką ->owsianką->owsianeczką! :D  

Na youtube i na howrse.pl jestem SuperOwsianką, gdyż "owsianeczka" byla zajęta przez innych użytkowników :D

Co by tu jeszcze napisać?
A więc:
Uwielbiam jazdę konną. Konie to moje hobby, moja pasja, moje życie ;)
Jeżdżę w SK Runowo i w Mikorowie.
Moje ulubione konie to:
Bursztyn (w SKR) i Lapis (w Mikorowie)

nie obędzie się bez ich fotek, które pojawią się w kolejnym poście o jeździe konnej.
Mam nadzieję że będziecie tu często zaglądać!
Pozdrawiam, owsianeczka!

owsianeczka w swoim żywiole!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń